مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-30سياسي

رویداد کمند در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به کار خود پایان داد


مراسم اختتامیه رویداد کمند 99 دانشگاه های آذربایجان شرقی، به همت و میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و به صورت مجازی برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مراسم اختتامیه رویداد کمند 99 دانشگاه های آذربایجان شرقی، به همت و میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و به صورت مجازی برگزار شد.

رییس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در این مراسم، طی سخنانی، شهادت دانشمند فرزانه هسته ای، شهید فخری زاده را تسلیت گفته و این عمل وحشیانه دشمنان را محکوم کرد.

حسن ولی زاده در ادامه از حمایت های حوزه معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به جهت ارائه ایده برگزاری رویداد کمند، قدردانی کرد.

وی، برگزاری رویداد کمند را افتخاری برای این دانشگاه و ابتکاری از سوی وزارت علوم و امور بانوان ریاست جمهوری برشمرد و گفت: در سایه برگزاری این رویداد، ظرفیت و پتانسیل سرمایه های عظیم اجتماعی دانشگاه ها و جامعه، به ویژه دانشجویان دختر بیشتر در معرض نمایش قرار داده می شود؛ همچنین صاحبان صنایع و تولید هم می توانند با این ظرفیت ها بیشتر آشنا شده و استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد کمند در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به کار خود پایان داد

رویداد کمند در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به کار خود پایان داد